środa, 27 lutego 2019

Nie szukam wiosny




Nie szukałam wiosny, to ona mnie znalazła. 
Uśmiechał się do mnie spod krzaczka pigwowca, taka malutka samosiejka.




Kwitną też przebiśniegi, jest ich dużo mniej niż w poprzednich latach. Ciemiernik miał tylko dwa malutkie kwiatki.



Tyle ze spaceru po ogrodzie, jeszcze mokro i ryzyko przymrozków. Jeszcze nic w ogrodzie nie robię, choć słoneczko kusi.

W pracowni prace porządkowe w tkaninach i uszytki dopieszczane i poprawiane.  
Dziś prezentacja toreb uszytych jeszcze w grudniu, na prezenty. 







Został już tylko skrawek mojej ulubionej deskowej tkaninki.










Jutro Tłusty Czwartek, lubiący pączki życzę smacznego.
Ja też zjem kilka usmażonych przez moją mamę.




Dla wszystkich życzliwych duszyczek różyczka, która zaskoczyła mnie swoim pięknym zapachem.



: )


21 komentarzy:

  1. Jest wiosna!
    Ileż tych toreb! jedna ładniejsza od drugiej!
    Prześliczne!

    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam na eco i zachęcam innych : ) Dziękuję za pochwałę.

      Usuń
  2. Ale torebkowe wysyp Mariolu :):):) super !!!
    Pączusie jutro bedziemy smażyć a wiosnę juz czuć w powietrzu chociaz ja tez czekamy porządkami w ogrodzie chociaz slonce kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną już kilka chwil pracy w ogrodzie, okupione odciskami na rękach. Zdelikatniałam przez zimę. : )

      Usuń
  3. Cudne zwiastuny wiosny u Ciebie <3 Ja jeszcze u siebie nic nie zauważyłam, ale jutro pójdę wnikliwiej poszukam, może choć jeden ranniczek gdzieś się wychyla :D
    Śliczne torby i takie różne, każda inna :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oż kurcze ile tych toreb naszyłaś :) bardzo ładne tkaniny :), u mnie też już przyroda szaleje, tulipany maja po 10 cm, bazie na wierzbie, paki na drzewach, coś wcześnie ta wiosna przyszła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna tu i tam, a dziś padał śnieg. I pewnie będzie się tak plotło jeszcze jakiś czas.

      Usuń
  5. Przepiękne torby. fantastyczne wzory tkanin. Wiosna już. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne torby i tkaniny, z których je uszyłaś.
    Popieram torby materiałowe, staram się unikać foliówek. Wiosna u mnie się nie śpieszy, tylko bazie i jeden ciemiernik.
    Pozdrawiam ciepło.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promuje torby materiałowe gdzie się da. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. A u nas na razie tylko ciepło za oknem zwiastuje zbliżającą się wiosnę. Szukałam pierwszych kwiatów, ale na razie ani widu ani słychu. Cudowna kolekcja toreb. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. ho ho ho... ale naszyłaś! pięknie! :-)
    pozdrawiam wiosennie Mysiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, żeby maszyna kurzem się nie pokryła.

      Usuń
  9. Wiosenka, jak widać, w Twoje progi nieśmiało zagląda. Torby świetne, sama jedną posiadam i zawsze ze sobą noszę. Pączki na tłusty czwartek kupiłam, ale to nie to samo, co domowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że jest w użyciu, a jak się zużyje daj znać podeślę nową. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. 37 year-old Budget/Accounting Analyst I Alia Borghese, hailing from Aldergrove enjoys watching movies like "Rise & Fall of ECW, The" and 3D printing. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Jaguar D-Type. artykul

    OdpowiedzUsuń
  11. Good Blogpost, Thanks for alot of information from it oferta kredyty

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń