czwartek, 18 października 2012

Tilda uzależnia

Jak zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem podziwiałam Tildy uszyte przez zdolne kobietki. I wiedziałam, że ja się do tego nie nadaję. Bo zbyt precyzyjne, a ja samouk szyciowy. Ale do wszystkiego się  dorasta  ja dorosłam i spróbowałam. Pierwsze moje prace już prezentowałam, każda lala jest inna choć zrobiona z tego samego szablonu. Nauka to próby i błędy. Będę ćwiczyć, a dziś w nocy śniły mi się piękne tildy i takie śliczne materiały w drobne wzorki, obudziłam się rozmarzona i zmobilizowana do szycia.



Dla mojej miłośniczki Francji a szczególnie Paryża, powstał prezent imieninowy.







I jeszcze moja już przetestowana filcowa torebka, zdała egzamin towarzyszy mi od wakacji. To moja pierwsza ale nie ostatnia torebka filcowana na mokro.



A pod klapą drugi kwiatek



















To tyle na dziś, dzięki za odwiedziny.


7 komentarzy:

  1. Śliczne prace zrobiłaś. Jestem miłośniczką transferu, stąd zachwyt nad prezentami.Widać, że pracowicie spędziłaś ostatnie dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zdolna z Ciebie kobieta, piekne podusie i Tildy, nie wspomnę o torebusi.Ja też zbieram sie do zrobienia sobie torebki z filcu, ale trochę się boję.Jeżeli mogę prosić to proszę o krótką instrukcję do zrobienia takiego ładnego transferu.Z góry się serdecznie kłaniam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Transfer super!!! Nawet mnie tak nie wychodzi :P Ale też prawie wcale nie "transferuję" na materiale bo mam dwie lewe rączki do szycia :) Lale przesympatyczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie, zachwyt wasz miły dla mnie. Niestety to nie transfer tylko wydruk na bawełnie, zamówiony w necie. Zależało mi na wyraźnej grafice stąd ta metoda. Transfery w moim wykonaniu są lekko jak za mgłą.

      Usuń
  4. Wow, jestem pod wielkim wrażeniem! wszystko takie dopracowane, sliczne i estetyczne. Lale słodkie, poduszki eleganckie a torba orginalna. Za co sie nie weźmiesz cieszy oko :-)
    Dzięki za takie mimłe słowa u mnie
    Buziaki i dobrej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pyszności, aż ślinka cieknie.
    Robótki też fantastyczne. Dziękuję za odwiedziny u dział w candy. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń