poniedziałek, 25 listopada 2013

Wyróżnienie bez banerka




Kilka dni temu została wywołana do tablicy przez Olę z Lexie`s Art obdarowała mnie wyróżnieniem bez banerka. Mam przedstawić 7 faktów o sobie
1. lubię pić kawę z filiżanki
2. kocham kwiaty
3. mieszkam w małym miasteczku
4. nie znam języków obcych, może ciut rosyjski
5. ze słodyczy lubię Grześki
6. chciałabym kiedyś odwiedzić Paryż
7. lubię rzeczy z duszą
Nie nominuję następnych blogów, kto ma ochotę niech się częstuje.


Niedawno w necie trafiłam na akcję skierowaną do ludzi o wrażliwym sercu. Zachęcam do udziału.


http://bebeluch.blogspot.de/p/robotka-2013.html

Na koniec troszku słodyczy, niestety torcik kupiony.
 Dzięki za odwiedziny.:)






2 komentarze:

  1. Marzenia się spełniają (tak a propos Paryża). A torcik będzie dziś u mnie :D Też kupny ale za to dodatkowe ciasto piekłam sama. Mój synek kończy dziś 4 lata! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Część prawd o Tobie, tak jak się spodziewałam, i też się pod nimi podpisuję :-)
    Uściski i dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń