środa, 22 marca 2017

Na niebiesko : )


Wiosna to barwy budzącej się przyrody. Dla jednych wiosna to pastele, dla innych zieleń i żółty. Mój ogród zaprosił wiosnę na niebiesko.
Po tygodniu niemocy wpadłam do ogrodu podskubać natkę pietruszki i szok nie dość, że przez czas mojej nieobecności wszystko urosło to znalazłam fiołki.







Jedna cebulica syberyjska




i krokusy




Tydzień temu była tylko zielona trawa i wszędobylski mech.

W niedzielę córka uraczyła nas domowymi goframi, były pyszne i wyglądały pięknie. 



Na Stylowi.pl znalazłam cytat niestety nie wiem czyj, ale pasuje mi na dziś:

Wychodzisz z domu
i nie wiesz co założyć?

Załóż uśmiech 
on pasuje każdemu. 

: )

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.





26 komentarzy:

  1. Ale fajną niespodziankę sprawił Ci ogród :D
    Super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie. Lubię niebieskie kwiatki :)
    A sentencja dobra ;)
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech najpiękniejszą ozdobą kobiety : ) Myślę że mężczyzny też : )

      Usuń
  3. No to w tym samym czasie dopadła nas niemoc. Wirus zatrzymał mnie w domu przez tydzień. Dzisiaj wyszłam na ogród i zobaczyłam przekwitające już niestety krokusy. Ale niespodzianka z fiołkami. Chyba masz cieplej moje cebulice i fiołki jeszcze śpią. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zakwitły w najbardziej nasłonecznionym miejscu. No to trzymajmy się zdrowo : )

      Usuń
  4. Nie dość, że wiosenny i smakowity, to jeszcze uśmiechnięty Twój post :-) Od razu weselej, bo u mnie za oknem wciąż bez słońca.. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Bądź słoneczkiem dla innych : )

      Usuń
  5. U mnie niestety poza przebiśniegami, które zapewne w innych częściach kraju już dawno przekwitły, jakoś inne kwiatki się nie spieszą. Takie maleństwa, a ile dają radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przebiśniegi przekwitły. Ja już czekam na zdjęcia Twoich kwiatków : )

      Usuń
  6. Wychodząc z domu do ogródka koniecznie trzeba się ubrać w uśmiech, bo z pewnością zobaczy się pierwsze śliczne wiosenne kwiatki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pozdrawiam, uśmiecham się nie tylko do kwiatów : )

      Usuń
  7. Zacznę od tego, że wspaniały cytat, a po drugie przepiękne kwiatki. Niebieski to ukochany kolor mojej najstarszej córki, więc u Ciebie czułaby się jak ryba w wodzie :) A gofry..chyba muszę w końcu kupić gofrownicę :) Pozdrawiam srdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja najstarsza też kocha niebieski i wszystkie jego odcienie. Ach te km, chętnie bym Ci pożyczyła gofrownicę : )

      Usuń
  8. Niesamowite, bo na fiołki to jeszcze za wcześnie. W moim mieście dopiero krokusy się rozchylaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiatr od morza opóźnia wiosnę : ) Pamiętam Twoje zdjęcia krokusowej łąki cudo.

      Usuń
  9. Świetna wskazówka, a kolorki w ogrodzie sprawiają, że uśmiech sam się pojawia. Cieplutkiej Wiosny życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o żesz:)))cudna ta Twoja niebieska wiosna:))chętnie bym taką zaprosiła na swój balkon:))))u mnie na razie tylko bratki niebieskie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje bratki jeszcze nie kwitną, ale kupiłam na parapet kuchenny od zewnątrz pomarańczowe, a w kuchni mam fioletowo żółte. One też się uśmiechają : )

      Usuń
  11. Niebiesko mi. Uwielbiam ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie tez niebieskie cebulice, to tu , to tam:)
    Usmiecham sie do Ciebie i czesto do ludzi:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie zakwitly kwiaty.Jest radość i uśmiech wiosną nadchodzi.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez dzisiaj wypatrzyłam malutkie fiołeczki,takie urocze i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widok cudownych kwiatków zawsze wywołuje na twarzy uśmiech. Cebulicę, także posiadam, bardzo szybko się rozsiewa. Fiołki, jeszcze u mnie nie rozkwitły. Twoje kwiatki są cudowne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne krokusy! A gofry nawet wyglądają pysznie... :-)

    OdpowiedzUsuń