czwartek, 16 marca 2017

W oczekiwaniu na kolory wiosny


Od poniedziałku biegałam po ogrodzie za wiosną. Robiłam jej miejsce, jak przystoi wyczekanemu gościowi. Od wczoraj niestety znów mnie dopadło przeziębienie, kicham, prycham i podziwiam swój czerwony nos.
Wszyscy już chyba wyglądamy kolorów, skoro natura ma jeszcze czas, bo ma. Otaczam się kolorami zastępczymi.




Żonkil jak najbardziej kwiat wiosenny, ale z kwiaciarni nie z ogrodu. Choć i tam zielone kiełki widać


Zawitał do mnie nowy kwiat doniczkowy, jest to Ornithogalum.





 Kilka tygodni temu, dotarły do Janeczki podkładki wygrane w moim Candy. Podobają się więc radość po obu stronach.


Na koniec poczęstuję Was kawą. 
Wzorek wyszedł w trakcie mieszania cukru. 
Prawda, że fajny?


Zdrapka nadal towarzyszy mi w przeżywaniu Wielkiego Postu. 
Zadanie na dziś to zajrzeć do lustra i uśmiechnąć się do siebie.
Było trudno, jedyne co widziałam to czerwony nos. 
A za tą czerwienią była szczęśliwa kobieta.
Zachęcam do śledzenia na fb

Witam nowe obserwatorki, dziękuję za pozostawione komentarze.
Życzę Wam i sobie zdrowia.

: )


24 komentarze:

  1. Kawka ma śliczny wzorek, co do wygranej, to najważniejsze jest zadowolenie adresata. Widzę, że jesteś na FB, a ja ciągle myślę, że za bardzo się uzależnię.
    Pozdrawiam wiosennie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma mnie na FB, zaglądam tylko czasami pod ciekawe linki.

      Usuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę. Dzięki za linka, choć nadal mnie nie ma na fb. Piękny kwiat, bardzo subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żonkile przynoszą mi moje Maluchy ze spaceru:)

    My też chorujemy, więc zdrówka dla Ciebie i dla nas:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ładna filiżanka!
    U mnie żółte pierwiosnki, wiec kolory mamy te same.

    Zdrowiej, bardzo współczuję kataru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filiżanka kształtem i wzorem moja ukochana. Kolor żółty to Wiosna : )

      Usuń
  5. Też biegam po podwórku i szukam wiosny ... co skończyło się bólem gardła :((
    Kwiaty śliczne , szczególnie ten nowy :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak kicham, że chyba już nosa nie mam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam sobotnio :) Fajnie czytało się twój post :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Czuję się uściskana przez Rodzinkę : ) Dawno u Ciebie nie byłam.

      Usuń
  9. Mnie też coś bierze :(
    I też wprowadzam już kwiatki do domu, kolorki i wyglądam słońca :))
    Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie czekamy wiosny, a ja nawet jak ty zaziębiona :)
    Trzymaj się cieplutko :)
    FB kradnie mi mnóstwo czasu, ale nie da się tam "nie być" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypatruję wiosny niecierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiat doniczkowy jest piękny. Wiosny, także wypatruję.Kilka dni było u mnie słonecznych, ale niestety zrobiło się zimno i deszczowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawe w Twoim towarzystwie-bardzo chetnie:)

    OdpowiedzUsuń