niedziela, 7 stycznia 2018

Upominki


W okresie około świątecznym dotarło do mnie kilka przesyłek, które sprawiły mi radość.
Upominki od Aldony to wygrana Mikołajkowa niespodzianka. Kremiki przetestowane jeden szczególnie mi podpasował. Zawieszka dekoruje kuchnię, a aniołek poleciał do wnusi. Czekolada zjedzona, a kartki wykorzystam do zimowych pozdrowień jak tylko zima mnie odwiedzi. Śniegu tej zimy u nas jeszcze nie było.










Od Agaty wraz z życzeniami świątecznymi dostałam zakładkę do Pisma Świętego.


Podziwiam precyzję wykonania.

Od Agaty otrzymałam piękne zawieszki 



Obie Kobiety miałam możliwość obserwować przy wyszywaniu, potrafią do tego celu wykorzystać każdą chwilę. Podziwiam ich podzielność uwagi.

Ostatnia przesyłka to słoik z dobrym słowem na każdy dzień, który otrzymałam wraz z bransoletką od Moniki






Dziękuję za życzenia urodzinowe i noworoczne. 
31 grudnia minęło 6 lat mojego bloga, nawiążę do tego w następnym poście. 


: )





19 komentarzy:

  1. Tak bardzo się cieszę, że mój słoik bezpiecznie dotarł do Ciebie. Co prawda z opóźnieniem, za które jeszcze raz przepraszam. Niech Ci służy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszedł na czas, rozpoczęłam z nim rok. Ciągle inspirujesz. Dziękuję : )

      Usuń
  2. Śliczne. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłe prezenty i miły czas dla Ciebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne niespodzianki :) a w każdej z nich tyle serca! Zakładka do Pisma Świętego jest PRZEPIĘKNA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe upomninki Mariolu. Tak, to prawda - znajomi blogerzy potrafią zaskoczyć upominkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Dużo dobra w sieci wędruje. Też pozdrawiam : )

      Usuń
  6. Miłe prezenty:) które sprawiają radość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zawieszki i inne prezenty również, gratulacje z okazji 6-cio lecia bloga. To kupa czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne upominki. Ja również przyłączam się do życzeń urodzinowych oraz noworocznych: zdrowia i radości :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. No to piękna rocznica Mariolu, kolejnych blogowych rocznic zatem i twórczych chwil a prezenciki sliczne:) ciesze sie ze i moja drobinka cieszy oko :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty. Szósta rocznica bloga,gratuluję i życzę następnych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim liczy się pamięć, ale wręczenie danej osobie upominku czy prezentu to też ważna rzecz. Najlepiej jak się wie, co by się spodobało. Na przykład z takich kobiecych pomysłów na prezent na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet można bez problemu wybrać. Mi samej tego typu rzeczy bardzo się podobają, a do tego są przydatne.

    OdpowiedzUsuń