piątek, 16 lutego 2018

Dziś tylko biało : )



Witajcie  Ten piękny kwiat dla Was wszystkich moich stałych i wiernych gości blogowych.



Dziękuję za życzenia i liczny udział w Candy.
Swojego pierwszego posta napisałam bardzo nieśmiało w grudniu 2011 roku, więc jestem w siódmym roku blogowania. Ilość postów jak na tyle lat nie jest powalająca, ale piszę gdy chcę i gdy mam coś do przekazania.
Dziś ogłaszam wyniki Candy,  szczęśliwy los trafił do Marychny Z, gratuluję i proszę o kontakt mój adres jest w pasku bocznym.
Jutro jadę oglądać maszyny do szycia, jeśli zdecyduję się na zakup to będzie jeszcze jedno losowanie.
Jestem otwarta na propozycje wymianki i chętnie uszyję torbę według życzenia.

                                                                    : )

11 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    No i powodzenia w zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przegapiłam Twoją rozdawajkę, ale życzę satysfakcji i zadowolenia z blogowania.
    Cieplutkie pozdrowienia przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Marychnie wygranej. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyłaś mnie ogromnie. Bardzo się cieszę z wygranej.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Marysi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Marysi!
    Jeszcze raz Mariolu zycze radości z tego co robisz :) sciskam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Marysi! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w zakuie maszyny, by cieszyła Cie i ułatwiała szycie tych pieknosci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie na parapetach tez mam kilka kwitnących storczyków.
    Był czas, ze lubiła, szyć, a teraz jakoś mi przeszło, ale może kiedyś wena wróci...
    pozdrawiam serdecznie i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń