poniedziałek, 7 stycznia 2019

Czas oczekiwania za nami

Ja jeszcze około świątecznie, zapraszam do oglądania moich sposobów na budowanie atmosfery.











Wypróbowałam w tym roku kilka nowych przepisów , między innymi ciastka na mące gryczanej, pychotka. Przechowywanie ciastek świątecznych w słojach weszło w tradycję. 




 Tradycyjnie wianek zawisł na drzwiach wejściowych, goście korzystają z dzwoneczków, dzięki czemu oszczędzamy prąd :)


No i królowa dekoracji



Nasz adwent był podwójnym czasem oczekiwania. 

Przygotowywaliśmy nasze serca na narodziny Jezusa i oczekiwaliśmy na narodziny wnuczka. 
Nie spieszył się chłopak, ale szczęśliwie i w zdrowiu powitał ten świat już w tym roku.


Agata jest moim dobrym duszkiem, potrafi mnie zmobilizować do działania. Dziękuję : )









30 komentarzy:

  1. Oj jak zazdroszczę, też już bym chciała wnusia, ale dzieci coś nie działają za mocno w tym temacie ;) Niech się zdrowo Wasz chowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, gratulujemy wnuka!!! My też czekamy...
    Pięknie u Ciebie i tak smakowicie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Jak to mówią parka pod dachem i radość ogromna.

      Usuń
  3. Piękne klimaty i cudowny podwójny cud narodzin:)
    Gratuluję serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, życzyć rodzicom aby mieli tak wesoło jak u Was.

      Usuń
  4. Moje gratulacje. Pięknie oczekiwałaś na te podwójne urodziny, teraz niech się wnusio dobrze chowa a Dzieciątko Jezus WAm błogosławi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Wnusio rośnie zdrowo i szczęśliwie z Bożym błogosławieństwem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia, przekażę tym dzięki którym mam po raz drugi taką radość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ,,twoje budowanie atmosfery" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupuję chleb gryczany i bardzo mi smakuje. Ale o ciastkach jeszcze nie słyszałam. Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis znalazłam na mojewypieki.pl Kilka przechowałam specjalnie dłużej i były nadal pyszne.

      Usuń
  9. Gratuluję wnusia.
    Słoiki wyglądają smakowicie i zachęcająco.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, słoiki swoją zawartością zachęcały do próbowania smaków.

      Usuń
  10. Gratuluję i mogę jedynie pozazdrościć takiego prezentu na święta! Niech Maluszek zdrowo rośnie na pociechę rodzicom i dzadkom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały prezent, najpiękniejszy! U mnie jeszcze świąteczna atmosfera trwa i niech trwa jak najdłużej! ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratulujemy Wam szczęśliwym Dzuadkom oraz szczęśliwym Rodzicom! A klimacik adwentowy i swiąteczny mieliście wspaniały, widac ze szydełkowe ozdoby pieknie zdobią choinke a ciastka zapewne były przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I już te piękne chwile sa tylko pięknym wspomnieniem. Wnusia bardzo gratuluję, już wiem, jakie to ogromne szczęście.
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, masz racje choinka już rozebrana, sypała igliwiem. Zostały dekoracje zimowe i tekstylne w czerwieni.

      Usuń
  14. Gratuluję bardzo szczęśliwym Rodzicom i Dziadkom. Życzę Maluszkowi aby zdrowo się chował.
    W Twoich wyjątkowych dekoracjach widać miłą świąteczną atmosferę. Zachwyciła mnie w słoju figurka Matki Bożej. Bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczere gratulacje. Cudownie powitać maleńką istotkę na świecie. Dekoracje wspaniałe, rzeczywiście dodają atmosfery.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zostania babcią. Niech maluszek zdrowo się chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje! ucałuj Wnusia w piętki :) pozdrów Rodziców...

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesyłam szczere gratulacje a na Twoje prace bardzo miło popatrzeć bo pięknie tworzysz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń