sobota, 1 grudnia 2018

Jesień w kalendarzu


Witajcie po wielu miesiącach ciszy u mnie na blogu, choć gdzie nie gdzie w komentarzach dawałam znaki istnienia. Na wielu blogach już zimowo i przed świątecznie. Ja skorzystam z tego że w kalendarzu jeszcze jesień i powspominam. W trakcie jesiennych porządków w ogrodzie spotkała mnie taka niespodzianka, pod liśćmi kasztana jadalnego zakwitł fiołek. No nie mogłam nie zrobić mu fotki.



I tym sposobem spięłam klamrą czas mojej nieobecności w maju fiołek i dziś też fiołek.
Dziękuję wszystkim, którzy mobilizowali mnie do napisania posta. Sama u Agatki obiecywałam  odezwać się i ciągle nic. 
Ostatnia jesienna róża dla Was dobre kobiety. : )


Troszku w moim życiu się zadziało, ot takie życie: raz z górki, raz pod górkę. 
Zetknęłam się bliżej z naszą służbą zdrowia i nie narzekam. Spotkałam na swojej drodze kompetentnych lekarzy, pasjonatów i przemiłe pielęgniarki. 
Tej wiosny spełniło się moje marzenie podróżnicze, odwiedziłam Zamość, a w nim naszych przyjaciół, którzy zakochani w swoim mieście i okolicach, byli cudownymi przewodnikami.
Wiele kilometrów nas dzieli, ale do Zamościa trzeba jeszcze wrócić. Byliśmy tam raptem dwa dni, to za krótko, żeby wszystko co ciekawe zobaczyć i posmakować potraw regionalnych. Zdjęcia z tej wycieczki niestety są nie ciekawej jakości.
Zdjęcie z założycielem miasta.


Troszku też szyłam i zaprzyjaźniałam się z moim "mercedesem",  pochwalę się naszymi dziełami
 : )


 Eco torby jak najbardziej w modzie


Na kostki są chętni, nauczycielki wykorzystują je na różne sposoby, ta z rzepami będzie służyć do utrwalania słówek z angielskiego. 




Patchworkowy dwustronny obrusik na urodziny dla mojej mamy.






Jeszcze dekoracja jesienna na parapecie kuchennym.



Żegnam się z Wami bukietem z ostatnich kwiatków z ogrodu.




Na stole jest już gotowy wieniec adwentowy, jutro zapalę pierwszą świeczkę. 
Dobrego przeżycia czasu adwentowego Wam i sobie życzę.
: )






12 komentarzy:

  1. Ale fajnie, że jesteś :D Przepiękne te torby i kostki... a patrząc na róże, fiołki i bukiecik aż westchnęłam sobie za latem, wiosną... :)))
    Moc uścisków i dużo zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ty wiesz że dzięki Tobie jest ten post.

      Usuń
    2. Tak? Cieszę się, to poproszę kolejne posty :D

      Usuń
  2. Sliczności.
    Rozumiem, że wszystko pozytywnie? Moc serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, idzie ku dobremu, coś więcej będzie wiadomo za 6tygodni.

      Usuń
  3. Piękny i kolorowy post, fajnie, że znów jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli dużo się działo w Twoim życiu.
    Śliczne są te kostki.
    Mam nadzieję, że ze zdrowiem już wszystko w porządku?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Patrzę z nadzieją w przyszłość i cieszę się tu i teraz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj, gdy czytam, widzę, że coś przegapilam, z całego serca życzę ci zdrowia.
    Piękne torby, puf, wszystko, co zrobiłaś, nie traciłas czasu, przy
    pracy zapominamy o troskach.
    Serdecznosci moc przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze z okazji świąt Bożego Narodzenia kochana Mariolu. Niech Boża Dziecina nie szczędzi Ci i Twojej rodzinie potrzebnych łask, a pokój niech napełni Wasze serca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń