sobota, 1 czerwca 2013

Dzieckiem być :)


Czosnek ozdobny dla Was z okazji Dnia Dziecka. :)

Wierzba karłowa, a czosnek ja dogania, biegną do słońca co to go na lekarstwo.


Troszkę kwiatków kwitnie w ogrodzie






Wczoraj pod naszymi oknami maszerowały  piękne gołębie, nic sobie nie robiły z samochodów i rowerzystów.





Prawda że śliczne.

Wymyśliłam i uszyłam zabawkę dla 11 miesięcznej dziewczynki. 
Jest to gąsienica z poduszeczek. Każda poduszeczka jest z innym wypełnieniem.
Faktury materiałów też są różne. Zabawa przednia na wiele sposobów.



Poduszeczki są zapinane na rzepy, można wyjąć woreczki, a gąsienice wyprać.




Dziś pracowałam w ogrodzie nad odnowieniem mebli. Efekty mojej pracy pokażę w następnym poście. 
Pozdrawiam zaglądaczy, za pozostawione komentarze dziękuję.
Miłej niedzieli życzę. :)











6 komentarzy:

  1. Cudowne gołębie a jakie napuszone.Gąsienica wspaniała bardzo pomysłowa zabawka dla malucha.Pozdrawiam i dużo słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gołębie cudne , wyglądają jak damy z dawnych czasów :-)
    A gąsienica - świetny pomysł!
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te golebie to jak tancerki na paradzie w Rio De Janerio :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gołębie są niesamowite, śliczne. Zabawka bardzo pomysłowa. Mój synek też bawił się podobną (z materiału, różne wypełnienie) ale kupioną w sklepie z zabawkami :( I nie była taka fajna jak Twoja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiaty i dziękuję za czosnek na dzień dziecka. Na początku myślałam , że gołębie to też kwiaty , dopiero dopatrzyłam się na ostatnim zdjęciu , że to ptaszki , muszę chyba kupić okulary.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite są te gołębie. Gąsiennica bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń