poniedziałek, 3 listopada 2014

Dziś na słodko :)


Witam
 Zacznę od radości, wygrałam candy u Elli.
 Radość wielka, bo to moje pierwsze wygrane candy, poszewki śliczne.



Ostatnim tchnieniem maszyny powstały nowe aniołki.
Słodziaki w różnych konfiguracjach :)
















To nasza faworytka :) ma śliczny koczek.



Maszyna do szycia się już nie nadawała, wylądowała w rękach fachowca.
Końcem października zakwitła ostatnia pachnąca róża. Postanowiłam zrobić cukier różany. Jak postanowiłam tak zrobiłam. Cukier bardzo aromatyczny.





Dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem.
W oczekiwaniu na maszynę wzięłam iglicę w ruch i poprawiam robótkę zaczętą pod koniec zimy.



16 komentarzy:

  1. Poduchy piękne!
    A Twoje towarzystwo niezwykle urokliwe!
    Pozdrawiam równie ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję śliczne poduchy a slodziaki cudo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudziaki <3 kochane takie. najlepsza dla mnie z kitkami :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne aniołki :) Przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziaki cudne słodziaki - a ten cukier Mariolko to jaka odmiana róż jest odpowiednia czy wszystki nawet takie ze sklepu ? - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy podobno z dzikiej róży, ja użyłam żółtej róży pachnącej z mojego ogrodu. Kwiaciarnianych róż nie polecam one mogą być z chemią. A my chcemy ten cukier jeść i zdrowym być. :)

      Usuń
  6. O, słodziaki niebywałe ... ma się ochotę uśmiechać na ich widok :-)
    Cukier tez robiłam, naleśniki nim posypuję
    Gratulacje , poszewki śliczne!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysiu, jakie ona maja slodkie galotki:))
    Uwielbiam zolte roze, ona najpiekniej pachna.
    Gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku ale te Aniołki są słodkie!!!Skradły moje serce!!!Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam cukier różany do wypieków lub herbaty. Aniołki są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że mogłam Ci sprawić tyle radości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalne te aniołki! Sama radość!
    Wszystkie śliczne bez wyjątku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie próbowałam cukru różanego, nie mam pojęcia nawet, jak się go robi! :)

    OdpowiedzUsuń