piątek, 17 października 2014

Trochę lasu w domu

 Trochę lasu i Podaj dalej
Dziś małe zrób to sam. Po remoncie kuchni i korytarza nie było miejsca na przechowywanie kluczy. Wisiały na smyczach na wieszaku i wyglądały okropnie. Takiej tradycyjnej szafki na klucze nie chciałam. Pomyślałam i wycieczka do lasu po materiał.


Mąż zakupił haczyki z gwintem. 15 minut pracy i wieszaczek gotowy. :)


Gwóźdź i młotek przydał się do przygotowania otworu pod haczyk



W miejscu do celowym. W poprzednim poście widać tapetę na korytarzu, wieszaczek pasuje idealnie.




A teraz chciałam się pochwalić przesyłką, którą dostałam od Agnieszki w ramach zabawy >Podaj dalej<


Piękny, mięciutki notesik i zawieszka z kociakiem. Agnieszko jeszcze raz dziękuję za upominki. A zobaczcie jak ładnie zapakowane. :)









Oto zasady
1. Musisz posiadać blog
    2. Pierwsze trzy osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, wyrażający chęć udziału w zabawie, otrzymają  ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie po otrzymaniu upominku. I daje szansę  trzem osobą na prezent od siebie.
4.Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Czekam na chętnych. 
Dziś zamiast słodyczy smaczne grzaneczki z mozzarellą, suszonymi pomidorkami i rukolą. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze. 
Miłego weekendu. :) :)




13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na naturalny wieszaczek. kanapeczki wyglądaja bardzo smakowicie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste-najpiekniejsze. Grzanki -uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny wieszaczek na klucze. Też właśnie kończę remontować kuchnię , może skorzystam z podpowiedzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo orginalny wieszaczek,Miłej soboty.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dziś dostałam Mariolko od Ciebie przepiękny upominek, za który serdecznie dziękuję, za cały, a anielica" Jagodowa" jest przecudna i już ma u mnie swoje miejsce! Bardzo się cieszę, dałam już posta, pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł masz Mariolko z tymi patykami podobają mi się takie rzeczy - dziękuję ci kochana za tak piękny prezent - pani króliczkowa spała dziś ze mną - bo spadłą w nocy ze stoliczka prosto do łóka - buziaczki śle a książka bardzo mi się pzryda i materiał super jest - Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Mysia, - masz fajne pomysły i jak widać, szybko potrafisz je zrealizować w swoim własnym domku - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na coś z niczego, bardzo ładna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny wieszaczek, świetny pomysł i wykonanie :) bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Że też ja nie wpadłam na coś takiego :( przecież patyków brzozowych u mnie pełno. Bardzo fajny pomysł
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń