środa, 25 lutego 2015

Zaległości :)


Długo Was przetrzymałam z widokiem smakowitych pączków, ale czas troszku po pościć.
Koloru w domku mi brak, to sobie zażółciłam świat.






Teraz troszku zaległości. Na Walentynki, których podobno nie świętujemy, bo pielęgnujemy naszą miłość cały rok otrzymałam od mojego M cudną, śliczną, przepiękną wazę. 





Żeby nie było, że leniłam się w czasie ciszy na blogu. Prezentuję pierwsze efekty moich ćwiczeń po warsztatowych. Ukłony dla Kasi za poświęcony mi czas i cierpliwość. 












Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Witam nową obserwatorkę. :)







16 komentarzy:

  1. Waza świetna, a dziewięciołatki bardzo udane, fajna jest zabawa szmatkami, prawda?
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) Się będzie działo. Tylko moja maszyna nie ma zdolności pikowania, tylko po szwach.

      Usuń
  2. Podusie sympatyczne bardzo.
    Waz nie używam (jedna stoi jako dekoracja) ale ładną porcelanę lubię zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy prezent jest super! A podusie fajne, dobrze jest uczyć się ciągle i na nowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Waza przecudna, widze ze tez robisz wiosne w domu, taka juz mamy potrzebe. A podusie fajne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna w domu już jest teraz tylko patrzeć tej na zewnątrz.Podusie śliczne i prezent piękny.Miłego i słonecznego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, no - szalejesz! ;-) Ślicznie wyszły poduszki, a waza podarowana z serduchem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduchy piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne poduchy :-) nie próżnujesz Kochana, tak mi sie marzy szycie na maszynie
    Prezent też fajny ... wiedział co robi :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem ta waza to prezent z podtekstem, żebyś ją często zapełniała rosołkiem, barszczykiem i innymi domowymi zupami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha być może muszę dopytać. Stawiam na gulaszową i żurek.

      Usuń
  10. Waza piękna, prosta i elegancka- takie lubię :)
    I praca widzę wre...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie odrobiona lekcja Mysiu :)
    jestem z Ciebie dumna! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaki fajny prezent!
    I cudne zonkile;)

    OdpowiedzUsuń