czwartek, 9 kwietnia 2015

Troszkę dekoracji


Zapraszam na kilka migawek z mojego świątecznego wystroju mieszkania. Nigdy nie myślałam, że będą mi się podobać pastele w domu. Zarażona  miętą w Mamelkowie postanowiłam spróbować. I tak kuchnia obecnie jest w odsłonie miętowo różowej. Wypieki świąteczne też dopasowałyśmy do tej kolorystyki.

















Nie było w tym roku typowych mazurków, córka upiekła i udekorowała mnóstwo kruchych ciasteczek. Nasza ceramiczna kwoczka wysiadywała w tym roku cukierki. : )



Kekso-babka z mąki gryczanej, smak bardzo ciekawy urozmaica świąteczne słodkości. .


Wczoraj w markecie B wpadły mi w ręce bloki kreatywne, były 4 rodzaje musiałam zdecydować się na jeden. Bardzo ładne graficznie papiery w dwóch grubościach. 


Czasami w domu nie ma ani jednego kwiatka, a dziś mam dwa bukiety. poświąteczny z goździkami i wczoraj dostałam bukiet róż od męża. Minęło nam 26 lat wspólnego życia w małżeństwie, cudny czas. Życzę każdemu tak wspaniałego człowieka przy boku na dobre i złe. 



Bardzo dziękuję za życzenia świąteczne. : )







13 komentarzy:

  1. Gratulacje rocznicowe :)) Bardzo serdeczne!
    O rok mniej od nas - ale teraz to już w zasadzie bez różnicy :))

    No i na wszystko jak widać przychodzi czas, nawet na pastele ;))
    Do mojej kuchni by nie pasowały, ale podobają mi się Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo mięta i róż są cudne jako para!

    Z okazji Waszej rocznicy z całego serca życzę samych dobrych dni, dużo miłości i zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na wszystkie następne wspólne lata. U mnie w pazdzierniku minie 27. Bardzo podoba m się Twoja kuchnia. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego na następne lata, miłości, czułości i dużo radości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, cudna rocznica, serdeczności i wzajemnego zrozumienia na dalsze lata!
    Świąteczne pastelowe klimaty bardzo fajne. A ceramiczna kurka to moje marzenie :-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż i mięta to przepiękny duet tak jak i wszystkie Twoje dekoracje.
    Ja również życzę Wam wspaniałych kolejnych lat w zdrowiu i miłości.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje rocznicy:) My tez bedziemy niedlugo swietowac:)
    Piekne pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy i MĘŻA!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory a ciasteczka prześliczne i cudnie ozdobione.Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu.Życzę następnych szczęśliwych lat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za gratulacje i wszystkie życzenia : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem jak to się stało, że przegapiałm post?
    Z całego serca życzę Wam wszystkiego co najlepsze!
    Wzajemnej, nieustającej miłości i zdrowia oraz radości z Waszych Dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie to wszystko wiosenne... i smaczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta szklarenka :)

    OdpowiedzUsuń