poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Jestem : )



Wakacje mijają, dzień za dniem, każdy wypełniony po brzegi.
Były spacery po polne bukiety i te wokół ogrodu, owocowe sałatki i miłe spotkania.




Była nie planowana dwudniowa wycieczka nad morze. Nie lubię zatłoczonych plaż, walki o "grajdołek"( widzieliśmy wyścigi z parawanami), ale uwielbiam spacery wzdłuż plaży. Przeszliśmy spacerkiem od muszelki do muszelki z Międzywodzia do Dziwnowa i z powrotem. Było cudnie : )










Było też troszkę szycia dla nowego członka rodziny. Jestem szczęśliwą babcią.




Uszyłam też kilka toreb. Te kolorowe podusie to termoforki z pestkami wiśni dla maleństwa, na zimne i ciepłe kompresy.



W ogrodzie kilka niespodzianek, wyrósł las słoneczników, wysokie na ponad 2 metry.
Czarnuszka zdobi rabatkę swoimi główkami, miechunka zaczyna się wybarwiać.
Bratki przesadzone ze skrzynek pięknie kwitną na rabatce.






Dynia ozdobna zagarnęła spory kawałek ogrodu i wspina się po  bzie. Nasiona dostałam od Moniki.
Martwią mnie pomidory, owoce są zawiązane, a nie dojrzewają, poszły w masę zieloną. A ja mam apetyt na sałatkę.






Był też piękny czas towarzyszenia naszej młodzieży i ich zagranicznym gościom. Światowe Dni Młodych odmłodziły ducha troszkę starszej młodzieży. Słowa Ojca Świetego dały wiele materiału do przemyślenia i wprowadzenia w życie. 

Dziękuję za odwiedziny pomimo mojej nieobecności. : )


16 komentarzy:

  1. W końcu wróciłaś:) Gratuluję BABCIU:) Piękności uszyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjmij serdeczne gratulacje i najlepsze życzenia dla maluszka.
    Dobrze, że jesteś.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Babcia,jak to piękne brzmi.Gratulacje!!!Maleństwo niech rośnie zdrowo.Miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za gratulacje, życzenia maluszkowi i rodzicom jego przekazałam. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rzeczy szyjesz Mysiu! Podziwiam!
    Radosnych chwil z maleństwem. Babciowanie musi być cudowne...Uściski! Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety, a ja taka nie w temacie ;-)
    Serdeczne gratulacje!!!
    Niech Maluszek zdrowo rośnie i raduje Najbliższych <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, byłaś tak blisko mnie i w ukochanym przeze mnie Międzywodziu. Gratulacje Babciu. Niech się zdrowo chowa dzieciątko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że wróciłaś :))
    Już się zastanawiam, czy nie przegapiłam postów :))
    Gratuluję Babciu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miło, ze Mysiu zostałaś Babcia, a tez nią jestem o zeszłego roku :)
    A w Twoim ogrodzie same bogactwa, u mnie pomidory też rosną w liście, ale trzeba ich część po prostu odciąć, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bycie Babcią to jeden z cudów świata.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam, że Ty masz najwyżej ze 30 lat.
    Twoja osobowość tyle mi wskazuje:)
    I nie przyznaj się, że masz więcej.
    Pozdrawiam Cię babciu i gratuluję małej iskierki, zmieniającej sens i wnoszącej podobno zupełnie inną radość życia:)
    Jeszcze nie jestem babcią, więc nie wiem do końca jak to jest:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się to jak skomponowane są zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Wielkie i prosto z serca:)))
    Slicznosci uszylas dla Maluszka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia znad morza, wzdycham, bo długo nie byłam ;-) Gratuluję wnuka, albo wnusi ;-)Niech się dobrze chowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jednym słowem to było dobre lato!

    OdpowiedzUsuń