sobota, 2 grudnia 2017

Adwent


Adwent, czas oczekiwania na przyjście Jezusa. Pielęgnujemy różne zwyczaje, które mają pomóc nam bardziej świadomie przeżyć ten ważny czas.  Jednym z nich jest kalendarz adwentowy, kiedyś w formie czekoladek dla dzieci. Dziś jest ich ogromny wybór nie tylko dla dzieci, ale też dla dorosłych. Dzięki koleżance trafiłam na bardzo ciekawego bloga prowadzonego przez małżeństwo dla małżeństw i narzeczonych. zaproponowali oni swoim czytelnikom kilka form kalendarzy dla dorosłych.  Wybrałam kalendarz biblijny będzie ciekawie. Podarowałam go też kilku osobom z mojego otoczenia. Dla córki ubrałam go w ten sposób.



Wykorzystałam bazę po herbatkach  z ubiegłego roku

W pierwszą niedzielę Adwentu wypisuję kartki z życzeniami świątecznymi, to dla mnie czas powspominania dobrych chwil przeżytych z osobami do których ślę życzenia. Jest to też okazja do modlitwy za tych co nie doczekali tego Adwentu.

Zachęcona Waszymi pochwałami zrobiłam jeszcze kilka kartek. 





Z powodu braku w swoich zasobach ciekawych papierów, wpadłam na pomysł skserowana tkaniny. Wyszło genialnie. Co widać na biało czarnej kartce.






Zrobiłam jeszcze jednostronną kartkę z karnecikiem na życzenia. Pomysł podpatrzony na Pinterest.com. 


Moja przygoda z karteczkami nie skończy się na tych świątecznych.

Ja tu sobie tnę, wycinam i przyklejam, a lala ciągle nie ma sukienki. 

Życzę Wam głębokiego przeżycia Adwentu, abyśmy w codziennej gonitwie zatrzymali się nad sensem tego czasu. 

 : )



14 komentarzy:

  1. Kalendarz prosty i fajny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, najważniejsze, że córka z niego korzysta : )

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł z tym kalendarzem adwentowym dla dorosłych. Myślę, że będzie miał wielu zwolenników. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z kalendarzem. Oby ten Adwent zbliżył nas do Tajemnicy Wcielenia 🕯

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne karteczki Mariolu, zwłaszcza te artystyczne ze skserowanych materiałów!!! Pomysł rewelacja :) dzieki za stronkę małżonków dla małżeństw i narzeczonych, idę zerknąć co tam ciekawego przygotowali :) sle usciski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę mistrzu karteczkowy : )

      Usuń
  5. Jakie ładne kartki!
    Ksero - rewelacja.

    U nas jakoś kalendarze adwentowe sienie przyjęły. Moze szkoda? No ale tak jakoś jest. POdziwiam za to wszystkie pomysły twórcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Twoje karteczki też są piękne : )

      Usuń
  6. Bardzo fajny kalendarz ! Takie naturalne i proste są najlepsze :) Śliczne kartki :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kartki. Kserowane tkaniny, ale pomysl!!
    Fajny kalendarz.
    Dostalam na imieniny, harbaciany, wiec zgodnie z data, mam ciekawe herbaty do odkrywania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo serdecznie dziekuję za mozliwośc obejrzenia jednej karteczki w realu i za gwiazdki!!! Wiwat gwiazdki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję że do mnie zaglądasz... i wiesz? Robisz tyle wspaniałych rzeczy, że aż cieplutko się robi...
    Uściski w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń