czwartek, 3 maja 2018

Post pachnący kwiatami




Pachniało fiołkami.







Pachnie bzami.







Niezapominajki i pigwa pięknie zakwitły w tym roku.






Bluszczyk kurdybanek już się suszy, herbatka z niego pomaga zwalczyć przeziębienie i dodaję go do rosołu ziołowego. Pychotka.


Serduszka też tego roku rozrosła się i kwitnie obficie. 


Zagubiony w trawie biały fiołek, w tym roku mało go w ogrodzie. Rok nie sprzyja fiołkom, albo ja w poprzednim sezonie zniszczyłam porządkując rabatki.

Dziś 3 Maja, byliśmy na uroczystej Mszy za Ojczyznę w Sanktuarium Matki Bożej Cierpliwie Słuchającej w Rokitnie.


Piękna oprawa, na koniec poczwórna salwa armatnia.



Dziś obchodzę też imieniny, otrzymałam od męża bukiet moich ulubionych frezji.



Od jutra młodzież rozpoczyna egzaminy maturalne, nasza córka też.
Westchnijcie do nieba za tych młodych ludzi, żeby stres przegrał z wiedzą.
Pozdrawiam i do szybkiego napisania

: )





25 komentarzy:

  1. Kolorowo i pachnąco u Ciebie. Wiosna to piękna pora roku. Przypomniałaś mi o kurdybanku. Muszę też ususzyć. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. W modlitwie bede pamietac :) sliczne kwiatki Mariolu :) o błyszczyku nie wiedziałam ze taki zdrowy i smaczny , dzieki! Rokitno widac swietne w wydarzenia, musimy za rok sie wybrać, dzieciaki byłyby zachwycone tymi armatami ;) co do zdjecia kwiatów pigwy to moim zdaniem sa to kwiaty pigwowca (krzewu o kulistych owocach), pigwa natomiast jest drzewem kwitnącym na biało o owocach gruszkowatych.... Pigwowiec i pigwe kroje i zasypuje cukrem, jest pyszny sok, witaminowa bomba i dobry dodatek z owocami do herbaty. Mozna tez zagotować i mieć w sloikach na zime wlasnie do herbatki rozgrzewającej :) pozdrawiamy swiatecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Agatko mój błąd. W poprzednim roku miałam tylko dwa owoce, ale dokupiłam i zrobiłam tak jak napisałaś. W tym roku liczę na duże plony ze swoich krzaczków. Za modlitwę dziękuję. A do Rokitna lubimy często zaglądać, nie tylko w święta. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Kwiatki piękne i ta Msza Św. musiała być wspaniała!
    Powodzenia dla maturzystów!!!
    Będzie dobrze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pomyśleć że nie dawno wyprawiałam córkę do zerówki a to już matura i fru ostatnie dziecię z domku.

      Usuń
    2. Coś tu cicho u Ciebie ostatnio;)
      Czekamy na wieści co tam u Was:)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin Ci życzę, a za córkę trzymam kciuki. Msza miała niesamowitą oprawę, nie tylko piękne stroje, ale i głębokie przeżycia.
    Miłej końcówki majówki życzę. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocno trzymam kciuki za maturzystkę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czytać komentarz od Ciebie. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ta wiosna jest wspaniała. Bluszczyk i ja mam na działce. Zastanawiałam się właśnie co z niego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Westchnęłam Myszko:)))będzie dobrze,nie ma innej opcji:)))pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mysiu, wszystkiego najlepszego!!!
    Jak nastroje po pierwszym dniu matur?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękną wiosnę uchwyciłaś, Mysiu. To prawdziwy dar mieć rękę do roślin. Powodzenia dla córki w egzaminach maturalnych. Będzie dobrze, musi być! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest dla mnie najpiękniejszy czas i w ogrodzie i duchowo :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te wszystkie zapachy. Bardzo przyjemny post, a córce życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zapachniało, maturzystce powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mysiu kochana... zawsze miło tu u Ciebie i wszystko się tak jakoś zgadza... kwiaty, kolorki, treści... Jest gdzie wypocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maj naprawdę zachwyca roślinnością :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje fiołki wydają się pachnieć nawet z ekranu monitora :)) Serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Post rzeczywiscie pachnie kwiatkami :))) czekamy na nowosci :)

    OdpowiedzUsuń