poniedziałek, 31 grudnia 2012

Minął rok


Dziś mija rok od wysłania w net pierwszego posta na moim blogu.
Dziś mija więcej niż rok od moich narodzin. Nie bardzo lubię Sylwestra, świętowanie przemijania, wolę się cieszyć chwilą smakować ją. A koniec roku u mnie rodzinny, ciepły i miły.
Dawno nie cieszyłam się tak na swoje urodziny.
Dziś spełniły się moje marzenia te materialne. Tato wypatrzył dla mnie tzw. syfon z mojego dzieciństwa, mąż podarował mi książkę Dobry wiatr autorstwa  Mimi i Zorkiego, dzieci moją ulubioną czekoladę i śliczny pojemnik do kuchni. Kawa urodzinowa wypita czas szykować się do wieczoru sylwestrowego.




 Dziękuję wszystkim, którzy towarzyszyli mi przez ten rok swoją radą, komentarzem, zachętą.
Życzę Wam by dobro, które wypuściliście w świat pomnożone wracało do Was przez cały 2013 rok.




7 komentarzy:

  1. Jakie śliczne życzenia:)
    Wszystkiego dobrego.Pomyślnego Nowego Roku 2013 dla Ciebie i Twoich bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podwójne życzenia wszystkiego najlepszego. Niech Twój optymizm towarzyszy Ci zawsze. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za piękne życzenia! Pomyślności w Nowym Roku i Wszystkiego Najlepszego w Dniu Urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo bąbelków w szampanie , kogoś kto zrobi śniadanie, a na każdym kroku szczęścia w Nowym Roku życzę.....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci absolutnie cudownego i twórczego Nowego Roku 2013 no i oczywiście kolejnego roczku w wirtualnym świecie.Ciepłe pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku i dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Mysiu, serdeczne zyczenia urodzinowe i noworoczne: duzo radosci, milosci oraz spelnienia planow i zamierzen.

    OdpowiedzUsuń